Sucks, vagyis szívás. Mármint a Fedora 8* LiveCD**. Letöltöttem rendben, kiírtam, kétszer, különböző cédékre, egyszer 4x-en, egyszer 2x-en(!). Az elsőt rendben megírta, visszaolvasta, újraindítottam, elindult, boot-képernyő, majd halál. Újraindítottam, cédéellenőrzés, 13.5 %-nál hibát jelez Anyád.
Ellenőrzöm a képfájlt, az jó. Kiírom mégegyszer (2x-en, ráérünk), újraindít, ellenőriz, 28.5 %-nál hiba. Anyádanyád!

Konklúzió: LiveCD sucks, vagy dvd-író sucks. Mivel ez utóbbi megoldása pénzt igényelne, logikusan az előbbi. Ókori görög filozófikusokról tanulok épp, úgyhogy tudom, hogy a fenti érvelés tökéletesen logikus. Nem?

Szóval a Linux-frissítés mindenképp vizsgaidőszak utánra marad, rendes telepítő-dvd-vel. Meg új vinyóval. Ja és új windows-al is, jó az öreg a háznál. És már csak 2(-3) vizsga és 3 szigorlat van útban. Az élet szép!



*Fedora 8: Linux-disztribúció, operációs rendszer.
**LiveCD: cédéről futtatható oprendszer, azért jó, mert ki lehet próbálni telepítés nélkül. Ha tetszik telepítem, ha nem, eldobom.

Szólj hozzá!

Címkék: linux

A bejegyzés trackback címe:

https://lacalaca.blog.hu/api/trackback/id/tr20287542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása