2008-ban még nem jutottam el anyámékhoz (haverokhoz, stb.), három szigorlatot tettem le, napfényt addig láttan, amíg az egyetemre elmentem, meg vissza. Most végre (VÉGRE) egy rövid hétvégére hazajuthatnék. Vonattal. Na itt kezdődnek a gondok.

A vasutasok viszont kitalálták (nem mind, a Gaskó-féle VDSZSZ-kupleráj), hogy márpedig ők sztrájkolnak. Megint. Mert csak. Mert: "néééé, ottan pénzet látok, ide vele mind!". Az állam eladta a teherszállítást az osztrákoknak, a vártnál többért. Mit kéne tenni egy olyan állami vállalatnál a hirtelen jött extra pénzzel, ahol a működést is úgy tudják csak fenntarttani, hogy tartják a markukat az évi százmilliárdos állami segélyért?

Hát persze! Adjuk oda a mintaszerű munkát végző jómunkásembereknek! A mittudoménhányszázalékos béremelés mellé! Azt!

Mivel ennek a blognak én vagyok a moderátora, és szebb napjaiban sem talált 30-40 embernél több olvasót, az idegeim viszont kellően lerövidültek a vizsgaidőszakban, ezért leírom, amit gondolok. Érzékeny lelkűek forduljanak el.

Gaskó István szarjon sündisznókat telehányt vonatvécébe.
És menjen dolgozni a Suzukihoz, ahol a szakszervezet szót még kiejteni sem lehet.

Köszönöm.

1 komment

Címkék: vonat dühös

A bejegyzés trackback címe:

https://lacalaca.blog.hu/api/trackback/id/tr10319344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Subculture 2008.01.31. 19:46:35

én sem voltam otthonkarácsony óta... nagyon dühös vagyok, a jegyem is megvan az IC-re egy hete... Volán is dugig lesz holnap...
süti beállítások módosítása