Pár hete/hónapja (baszki, már április van?!) láttam meg a polcokon először a ReGenesis dvd-ket, ha jól emlékszem először egy Smatch-ban, vagy hogy a fenébe hívják azt az üzletláncot mostanában. Le is petéztem egyből, ez, itt? Hiszen magyar tévék közül is csak talán az AXN tűzte műsorra valamikor kezdő korában. Na mindegy. Ha már megjelent, tessék megvenni!


Így néz ki, négy külön lemez az évad (via sorozatjunkie)


A kiadás "fapados", semmi extra, csak sztereó hang, ilyenek, de az első évad 4x990 Ft, ami nagyon is felhasználóbarát. Főleg összehasonlítva a Battlestar Galactica első évaddal, ami kétszer ennyi. Pedig az is instant get (lenne), csak épp én már rég letö... beszereztem. :D

A sorozat maga kanadai, méghozzá a No.1 kanadai sorozat, műfajilag kb. biothriller-dráma, egy torontói labor mindennapjait követi nyomon. Már amennyiben a világ megmentése mindennapi melónak számít... A főszereplő, David Sandström szerepe pedig nagyon jó, már annak aki bírja a zseniális seggfej karaktert (Dr. House távolról, ellenfényben?). További kellemes pont az esténkénti DVD-zésre, hogy az új történetláncok bárhol, bármikor felbukkanhatnak a részekben, legyen az az eleje, közepe vagy vége, és általában 2-3 részen át ívelnek, tehát nem lehet abbahagyni.

Színészek: kanadaiak révén kevésbé ismertek, de páran, pl. Peter Outerbridge, feltűntek a 24-ben, amit meg én nem követtem nyomon, úgyhogy passzolok. Az első évadban vendégszerepel az idén Oscarra jelölt Ellen Page is, mint Dr. Sandström lánya (szintén zseniális!).

Közben megtaláltam Youtube-on főcímet, ami ugyan semmit sem mond, de nekem tetszik. :D

1 komment

Címkék: dvd regenesis

A bejegyzés trackback címe:

https://lacalaca.blog.hu/api/trackback/id/tr28407314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2009.06.10. 21:23:45

én is megvettem őket, a teszkóban 299 Ft volt darabja :)))))))))
süti beállítások módosítása