lacalaca 2007.05.23. 23:32

Zivatar jött

Nos, az előző posztban megjósolt zivatar tényleg elkapott minket tegnap. Méghozzá két felvonásban. Az első normál zivatar volt, olyan igazi dörgős-villámlós. Itt egy dörgés hangja (akkor jó, ha hallod alatta az eső hangját is), és egy kép:



Amikor vége lett, gyorsan elrohantam boltba, mert látszott, hogy még jönni fog a folytatás. A boltból hazafelé már futottam, ott volt a fejünk felett a szupercella. Mikor beértem a koliba, egy villám lecsapott a közelben, és megkezdődött a show.

Iszonyú felhőszakadás lett, a szél vitte az esőt magával. Az utcákon elkezdett a víz összegyűlni, a koli falán úgy folyt a víz, mint a Westend vízesése. A bűnös a képen látható, mellette a villám-aktivitás.



Legalább fél órán át ment a műsor, aztán alábbhagyott. A koli előtt felgyűlt a víz, egy lépcsőfoknyit. Ma mesélték az intézetben, hogy a fél város megbénult, mert a Hauptbahnhof alatti aluljáróban, ahol a buszok a buszpályaudvarra ki-bemennek, megállt a víz.



Csináltam videót is a fényképezőgéppel, de elég tré lett, meg hangja sincs, azért megmutatom.


A bejegyzés trackback címe:

https://lacalaca.blog.hu/api/trackback/id/tr3886248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Péter · http://www.kektura.eu 2007.05.24. 00:13:51

Na, látom jó idő van arrafelé is :-D A videón az már egy egész helyes kis esőcske :-D Te, figyu, tanulni is kell ott valami???

lacalaca 2007.05.24. 13:15:10

Hogyne kellene! Illetve majd kell, itt majd csak juliusban lesz vizsgaidoszak. :) Pont ma beszeltunk meg egy vizsgaidopontot.

Péter · http://www.kektura.eu 2007.05.24. 17:12:16

Na, nálunk is volt tegnap műsor, feltettem pár képet ;-D

papics.web.elte.hu/meteokepek01.html

Hugi 2007.05.24. 17:53:00

Most mit vársz az én kis egyszerű,de böszme fényképezőmtől?
Nem tetszik? Küldd haza postán aztán az se lesz!:D

Képzeld, tegnap előtt a Szaturnuszt eltakarta a Hold,és tök szép volt,mert udvara volt a Holdinak,és ott volt mellette a Szaturnusz,és úgy kitűnt a Holdi udvarából! (laikus vagyok):D

Puszi

lacalaca 2007.05.24. 19:54:34

Peti: szépek, irigykedem! ;)

Hugi: persze hogy tetszik, örülök h elhozhattam! :D Majd visszakapjátok, ha hazamentem. Úgyis tervezzük hogy veszünk egyet magunknak.

Örülök, hogy láttátok!

Hugi 2007.05.28. 18:25:24

Na azért,de ha már visszaadod,meg is mutathatod,h hogy kell használni,mert én analfa-béta-téta, anyám kínja hülye vagyok hozzá!:D
Kíváncsi vagyok,h sikerül-e olyat találni, ami mindkettőtöknek jó lesz?!:P:D
süti beállítások módosítása