lacalaca 2007.03.16. 00:34

Megint Piszkés

Újra fent Piszkéstetőn elutazás előtt utoljára. Fehér törpét észlelünk, ezúttal az LP133-144 jelűt. Kicsit necces, mert +55 fok a deklinációja, tehát jó magasan van, és este át kell fordítanunk a távcsövet, mert különben útban lenne az északi oszlop.

Az idő nem a legjobb. Tegnap például befelhősödött éjfél után. Viszont csináltunk kupola-körbeforgatós képet. Megnézhető Kormosmancs blogján. Alább-tovább pedig néhány régebbi fotóm:

Balra a Hopok, jobbra a Magas-Tátra (kattintós!)


Giccs napkelte előtt



Egyméteres kupolája és a fenti ház (ebben nem lakunk)



Lenti ház (ebben lakunk, amíg fent vagyunk észlelni)

A bejegyzés trackback címe:

https://lacalaca.blog.hu/api/trackback/id/tr6347110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Péter I. Pápics · http://papics.blog.hu/ 2007.03.16. 15:47:15

Köszi a linket, de fontos megjegyeznem, hogy a kép nélküled nem jöhetett volna létre ;-) A Tátrás kép meg baromi jó, amikor én ilyet fotózhattam volna, akkor lefeküdtem már napfelkeltekor, mert kb. 12 órát voltunk kinn, és már nagyon álmos voltam. Aztán délben valamelyik kollega itt örvendezett, hogy olyan szépen látszott a Tátra a reggel... na bumm... azóta is csak egyszer láttam a csúcsait, de közel sem ilyen jól. Na meg egyszer fotóztam is, de akkor sem volt ilyen jó a horizont irányában a tisztaság. Szóval grat!
süti beállítások módosítása