Ma az intézetben Wurstgulasch volt a menü. Wurst, mint virsli, és Gulasch, mint... izé... ma éppen: lecsó. Legalábbis lecsóra emlékeztetett a leginkább. Köretként az örökifjú hasábkrumplival.
A konyhás srácnak megjegyeztük, hogy azért vigyorgunk a menün, mert magyarok vagyunk (ti. Balázzsal, a kolozsvári ERASMUS-ossal voltam). Ő meg megjegyezte, hogy hát igen, náluk a Gulasch meg az ungarisch az "paprikás"-at jelent. :D

Ja és egész finom volt.

PS: Bakker, amig irtam, eleredt az eső. Most várhatom, amig eláll, és haza tudok menni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lacalaca.blog.hu/api/trackback/id/tr390103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Péter [PSP] · http://www.kektura.eu 2007.05.31. 17:22:14

Na, örülök, hogy többet írsz, így már könnyebb elviselni az életet :-D Egyébként a régi blogomat megszűntettem, most új lappal indítok, nem lesz benne semmi olyan, ami másnak nem tetszhetne... Szóval most ugyan tanulok, de a cím: papics.blogspot.com/ Majd nézz rá néha, bár szerintem csak a vizsgák után lesz igazán sűrűn frissítve... Ja, és a Google-nek van egy nagyon jó statisztika szolgáltatása, majd nézd meg, én a honlapoknál használom: www.google.com/analytics/

Sültkrumplival??? Anyám...

lacalaca 2007.05.31. 18:04:04

Nyugi, már pörög néhány hete a Gugli Analytics a blogon! Onnan tudom, hogy Oslo-ból is olvasnak. (Illetve már kommenteltek is, thx Flóra ;).

A blogod meg megy az RSS-olvasóba. :D

Péter [PSP] · http://www.kektura.eu 2007.05.31. 18:16:24

Basszus, hiszen a Te oldaladon olvastam a Google Analytics-ről :-))) Tök hülye vagyok :-)

Egyébként tök jó, már nézték az oldalaimat Romániából, Szlovákiából, Ausztriából, Németországból (nem csak Bonnból), Franciaországból, Dániából, Máltáról, Írországból, Angliából és Norvégiából ;-D

Na akkor most megköszönném, hogy írtál a Google A.-ról, így nekem is lett :-D

Péter I. Pápics · http://papics.blog.hu/ 2007.06.01. 20:49:05

Szia, bocs, de a blogger egy nagy sz*r, szóval visszamentem a blog.hu-ra, a cím: papics.blog.hu/
süti beállítások módosítása